جیوه به علت سمی بودن،ابتلا به سرطان را افزایش می دهد

باید اقدامات بین المللی برای کاهش خطرات برای سلامت انسان و محیط زیست انجام شود، ناشی از انتشار جیوه در محیط
در حالی که داده های بیشتر کمک خواهد کرد، اثرات نامطلوب جیوه در پنکه قدیمی باید در این زمینه بررسی شود.

سطوح جهانی، منطقه ای، ملی و محلی. گزینه های مختلفی برای انجام این کار شناسایی شده است و مناطقی برای اقدام فوری پیشنهاد شده است.

سرطان زایی در انسان
شواهد کافی دال بر سرطان زایی:
کارگروه معتقد است که یک رابطه عالی بین آنها برقرار شده است، قرار گرفتن جیوه در تلویزیون قدیمی سونی در معرض عامل، مخلوط یا شرایط قرار گرفتن در معرض و سرطان انسان رابطه مثبتی بین قرار گرفتن در معرض و سرطان در مطالعات انجام شده مشاهده شده است
که شانس، سوگیری و سردرگمی را می توان با اطمینان معقول رد کرد.
شواهد محدودی از سرطان زایی:
ارتباط مثبتی بین قرار گرفتن در معرض عامل، مخلوط یا قرار گرفتن در معرض مشاهده شده است، شرایط و سرطانی که تفسیر علّی برای آن توسط Working در نظر گرفته شده است.
گروه قابل اعتماد است، اما شانس، سوگیری یا سردرگمی را نمی توان با منطقی رد کرد
اعتماد به نفس
شواهد ناکافی سرطان زایی:
جیوه قرمز در تلفن قدیمی با توجه به کاربرد های زیادی که در صنعت دارد با کیفیت های متفاوتی تولید می شود. مطالعات موجود از کیفیت، ثبات یا قدرت آماری کافی برای اجازه دادن برخوردار نیستند، نتیجه گیری در مورد وجود یا عدم وجود یک ارتباط علی بین قرار گرفتن در معرض و سرطان، یا هیچ داده ای در مورد سرطان در انسان در دسترس نیست.
شواهد حاکی از عدم سرطان زایی:
چندین مطالعه کافی وجود دارد که طیف کاملی از سطوح قرار گرفتن در معرض انسان را پوشش می دهد، موجودات شناخته شده ای هستند که با آنها روبرو می شوند، که متقابلاً در عدم نشان دادن یک مثبت ثابت هستند.
ارتباط بین قرار گرفتن در معرض عامل، مخلوط یا شرایط قرار گرفتن در معرض و هر سرطان را در هر سطح مشاهده شده از مواجهه مطالعه کردند.

نتیجه گیری از «شواهد حاکی از کمبود سرطان زا بودن به ناگزیر محدود به محل سرطان، شرایط و سطوح قرار گرفتن در معرض است و طول مدت مشاهدات تحت پوشش مطالعات موجود علاوه بر این، خطر بسیار کوچک در سطوح مواجهه مورد مطالعه را هرگز نمی توان کنار گذاشت. یکی از فلزات جادویی کاربردی، جیوه قرمز است که داخل انواع رادیو ضبط قدیمی جیوه دار از آن استفاده شده است.

در برخی موارد، مقوله‌های فوق ممکن است برای طبقه‌بندی درجه شواهد استفاده شوند مربوط به سرطان زایی در اندام ها یا بافت های خاص است.

  • منابع:
  1. Mercury
  • تبلیغات:
  1. نقش زردالو در رفع یبوست
  2. استفاده از ام دی اف در مدارس دولتی اجباری شد
  3. افزایش مواد شیمیایی به پلاستیک، در طول تولید
  4. تاثیرات مصرف قیسی در دوران بارداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.