آدم معمولی که اولین کفش بروکس اصل تولید شده در پای اوست

امروزه از کفش های فعال در ظاهر های مختلف استفاده می شود. با ترکیب مناسب با لباس، کفش های کتانی چرمی در پاپیون های روزمره، اداری و حتی تجاری عالی به نظر می رسند.

او عملی است . فصل کفش بروکس اصل و کتانی از اوایل بهار تا اواخر پاییز است.

یعنی می توانید این کفش ها را 8 یا حتی 9 ماه در سال بپوشید. اما با قدردانی از تمام مزایای کفش‌های راحت و شیک فعال، بدون شک می‌خواهید یک جفت عایق تهیه کنید تا از راحتی آن در زمستان لذت ببرید.

مهم ترین ویژگی انسان در ماجراجویی زندگی خود که قدمت میلیون ها سال دارد این است که می تواند بر روی دو پا ایستاده و عمل راه رفتن و دویدن را انجام دهد. می دانیم که در دوران باستان مشکلاتی برای ایستادن وجود داشت.

وجود افرادی که برای حل این مشکلات دردناک درمان خاصی را برای پا انجام می دادند، بر روی سنگ قبر Ankmahor در حکاکی های مصر باستان در 2400 سال قبل از میلاد مسیح یافت شد.

برخی تغییرات در استخوان های پای انسان هایی که میلیون ها سال پیش شکارچی-گردآورنده بودند، رخ داد. من شخصا فکر می کنم که تغییرات در ساختار استخوان پا با سبک زندگی امروزی و وارد شدن پا به کفش ادامه خواهد یافت.

ما با پاهایمان زمین را لمس می کنیم و بدنمان را روی پاهایمان حمل می کنیم. فردی که پاهای سالمی دارد می تواند آزادانه حرکت کند و فشار زیادی به سایر مفاصل بدن وارد نکند.

دامنه حرکت افرادی که سلامت پاهای خود را از دست داده اند باریک می شود و سایر قسمت های سیستم اسکلتی بدن مانند مچ پا، مفصل زانو، مفصل ران و حتی ستون فقرات نیز در این نواحی آسیب می بینند. درد