پیراهن مردانه پشمی که استرس را از شما دور می کند

پیراهن های اسپرت در قسمت سینه جادار هستند (به اندازه پارچه پیراهن سنتی) اما دور کمر باریک هستند. افراد ورزشکار در یافتن پیراهنی که برجسته ترین ماهیچه های سینه و بازو را در خود داشته باشد مشکل دارند، بنابراین این پیراهن ها این فضا را ارائه می دهند در حالی که مانند پیراهن های سنتی خیلی گشاد نیستند.


پیراهن های گشاد مقدار مناسبی از پارچه دارند که بعد از اینکه پیراهن مردانه پشمی را در شلوار خود فرو کردید کمی آویزان می شود. این نوع پیراهن فضایی را برای تنفس فراهم می کند و حرکت و راه رفتن را تسهیل می کند و به همین دلیل افراد پر اندام این نوع پیراهن را ترجیح می دهند.
تصویر با عنوان انتخاب پیراهن لباس مرحله 5
5
پارچه پیراهن خود را انتخاب کنید. بافت پیراهن ترکیبی از تراکم نخ و میزان چسبندگی این نخ ها به یکدیگر است. چهار نوع اصلی پارچه پیراهن وجود دارد: پارچه پهن، آکسفورد، آردی و پارچه جناغی.
تعیین پارچه به تنهایی بدون کمک متخصص دشوار است، اما اگر ذره بین همراه خود داشته باشید، می توانید بخیه های پارچه را ببینید، همچنین می توانید از متخصص در مورد نوع آن سوال کنید. پارچه پیراهن
متوجه خواهید شد که پیراهن از نخ های ظریف با دوخت های تنگ بافته شده است که در لمس نرم هستند و ظاهری موج دار دارند. پیراهن های گشاد را می توان در مجالس رسمی و در محل کار در موقعیت های بالا پوشید.
پارچه آکسفورد شکل دوخت سبدی را به خود می گیرد که نخ ها در بالا و پایین به هم می خورند. این پیراهن ها معمولاً ارزان تر هستند زیرا نخ استفاده شده دست دوم است. پیراهن های آکسفورد را می توان در محیط های رسمی یا مهمانی ها و مجالس نیمه رسمی پوشید.