جاکلیدی چاقو که ابزار اساسی یک قاتل زنجیره ای در تگزاس بود

خوب، در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید هنگام قرار دادن کلیدها در خانه رعایت کنید.

 الف. پایه کلید در جاکلیدی چاقو باید در مکانی امن و ایده آل در اتاق خواب اصلی نگهداری شود. باید در گوشه شمالی یا شرقی اتاق قرار گیرد.

 ب. کلیدهایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، بهم ریختگی فلزی در نظر گرفته می شوند. این می تواند منجر به ضرر مالی در خانواده شود.

 ج- قفل ها و کلیدهایی که زنگ زده یا شکسته اند نباید در خانه نگهداری شوند و باید فورا پرتاب شوند. D. جاکلیدی های چوبی برای متعادل کردن انرژی کلیدهای فلزی توصیه می شود.

 ه- همیشه کلیدهای خود را در یک جا کلید یا پایه خوب نگه دارید. نباید آن را روی میز ناهارخوری، صندلی یا اتاق کودکان بدون مراقبت رها کرد زیرا می تواند انرژی منفی را جذب کند.

همه ما آنجا بودیم، عجله داشتیم از در بیرون برویم و دیوانه وار دنبال کلیدهایمان می گشتیم. البته راه حل ساده ای برای این مشکل وجود دارد و آن نصب قلاب کلید است.

قلاب های کلید به شما این امکان را می دهند که هر بار کلیدهای خود را در یک مکان آویزان کنید، اما ممکن است تعجب کنید که قلاب های کلید خود را تا چه حد بلند کنید. خوشبختانه برای شما، ما کار پا را انجام داده ایم و در اینجا برای شما پاسخ داریم.

افشا: ممکن است برای خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این پست کمیسیون دریافت کنیم.

هیچ قانون مشخصی در مورد اینکه چقدر باید قلاب های کلید خود را آویزان کنید وجود ندارد. به دلایل عملی، بسیار منطقی است که قلاب های کلید را در جایی بین ارتفاع شانه و چشم آویزان کنید. به طور متوسط، این بین 60 تا 66 اینچ از کف است.