بادام زمینی مزمز فلفلی که سبب ایست قلبی پیرزنی شد

چند بار بادام زمینی بوداده خورده اید و هرگز به این واقعیت توجه نکرده اید که شاید سلامت و پوست شما را متحول کند؟ بله، بادام زمینی فقط میان وعده نیست. اگر به مقدار مناسب و به روش درست مصرف شوند، اینها مواد مغذی خوش طعمی هستند که بسیار مفید هستند.

و به همین دلیل است که ما به این فکر افتادیم که فواید شگفت‌انگیز بادام زمینی مزمز فلفلی را برای شما به ارمغان بیاوریم تا بتوانید آن را ذخیره کنید و غذاهای ناسالم خود را با این آجیل‌های ترد خوشمزه جایگزین کنید.

اینها با نام های زیادی شناخته می شوند. بادام زمینی، آجیل میمون، پیگنات یا حتی نخود فرنگی. با این حال، حتی اگر به آن آجیل می گویند، بادام زمینی در واقع حبوبات است و سرشار از پروتئین است.

مصرف بادام زمینی و حتی خوردن آن یک عادت فوق العاده سالم است. اگرچه، البته، هر چیزی بیش از حد خوب نیست. اما، مصرف متعادل بسیار خوب است.

بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید سری به دنیای جادویی فواید بادام زمینی بزنیم و دریابیم که چقدر برای سلامتی ما مفید است.

بادام زمینی چه فوایدی دارد
چگونه کره بادام زمینی را در خانه درست کنیم؟

بادام زمینی چه فوایدی دارد
بادام زمینی چه فوایدی دارد
1. از سرطان جلوگیری می کند
فواید بادام زمینی 1: از سرطان جلوگیری می کند
بادام زمینی سرشار از آنتی اکسیدان های پلی فنلی است. همچنین منبعی غنی از اسید پی کوماریک است که به کاهش تولید نیتروس آمین های سرطان زا معروف است. این بیشتر به کاهش چشمگیر احتمال ابتلا به سرطان معده کمک می کند.

بادام زمینی همچنین دارای بتا سیتوسترول است که نوعی فیتوسترول است که در صورت وجود به مهار رشد تومور کمک می کند. مطالعات انجام شده در ایالات متحده نیز کارایی بادام زمینی را در کاهش خطر سرطان روده بزرگ ثابت کرده است.