امروزه یخچال ابزاری روش‌شناختی برای نزدیک‌تر شدن به شیوه‌های غذایی شده است

اگرچه تحقیقات هنوز نسبتاً کمیاب است، اما نگهداری مواد غذایی در مطالعات مواد غذایی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. به‌ویژه یخچال‌ها به‌عنوان ابزاری روش‌شناختی برای نزدیک‌تر شدن به شیوه‌های غذایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.از آب انار پخته شده می توانید برای درمان سرما خوردگی و همچنین تقویت سیستم ایمنی استفاده کنید. در واقع برای اینکه از خواص بی نظیر این میوه خوشمزه و پرخاصیت بهره مند شوید بهتر است که آب آن را صبح به صورت ناشتا میل نمایید.

ذخیره سازی به عنوان بخشی از مصرف و شیوه های غذا نیز مورد توجه قرار گرفته است. یخچال ها و فریزرها از نظر تاریخی در رابطه با این که چگونه فناوری و مادیات تغییر در مصرف مواد غذایی و کارهای خانه را تسهیل کرده است، ارتباط لوازم خانگی را با درک یک خانواده منطقی، کار جنسیتی، و اعتماد مصرف کننده مورد مطالعه قرار داده اند (Shove and Southerton 2000; Hand and Shove 2004; پرز 2012؛ فینستاد 2013؛ شایر 2015؛ ساندگرن 2018).یکی از سیستمهای خنک کننده ای که بسیار قدیمی است و طرفدار زیادی نیز داشته است یخچال نفتی هستند که در ترموستات آنها جیوه قرمز استفاده شده است که ماده ای کمیاب و خطرناک بوده است.

فناوری تبرید در پروژه‌های اجتماعی و ایده‌آل‌های مدرنیته در ارتباط با طراوت، بهداشت، خانه‌ها و شیوه‌های زندگی نقش داشته است (فریدبرگ 2009؛ ایزنشتات 1998؛ کنلی 2015؛ ثورن 2018؛ واتکینز 2008).

همانطور که توسط شوو و ساوترتون (2000) اشاره شد، وسایل برقی از این طریق در زمینه تغییرات اجتماعی تکامل می یابند. مطالعات ذکر شده در بالا نشان می‌دهد که ذخیره‌سازی غذا چیزی فراتر از غذا است. با هنجارهای اجتماعی، ارزش ها، گفتمان ها و پروژه های سیاسی آمیخته است.اینکه درباره زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش چه می گوید برای خیلی از مردم ایران مهم است.

شیوه‌های خانوار مربوط به ایده‌های معاصر طبقه، جنسیت، مدرنیته، خانواده و پایداری است. بیشتر مطالعات اجتماعی فرهنگی و تاریخی در مورد نگهداری مواد غذایی بر یخچال یا فریزر تمرکز دارند.مدل پالتو چرم جدید از شیک ترین انواع آن بوده که بیشتر مورد پسند قشر جوان می باشد معمولاً دختران شیک پوش و خوش استایل حداقل یک مدل از پالتوی چرم بلند را دارند که در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می دهند.

از آنجایی که اینها بخشی از یک زیرساخت ذخیره سازی بزرگتر با، به عنوان مثال، انبارها، کمدها، قفسه های شراب و زیرزمین های ریشه هستند (مارشال 2021)، ذخیره سازی مواد غذایی شامل شبکه ای از فضاها و شیوه های متعدد است، در نتیجه بینشی در مورد نحوه سازماندهی زندگی روزمره و چگونگی سازماندهی زندگی روزمره ارائه می دهد. در طول زمان تغییر می کند.
  • منابع:
    1. The refrigerator as a problem and solution: Food storage practices as part of sustainable food culture
  • تبلیغات:
    1. راز موفقیت مسن ترین میلیاردر جهان که عمر طولانی داشت
    2. چگونه بهترین قابلمه تفلون را بشناسیم؟
    3. فاکتورهای مهم دزدگیر باکیفیت!
    4. انتخاب بهترین جوراب متناسب با کفش!