انحراف کامیون حامل کاشی سرامیک بیرجند به ته در های جاده چالوس

سیلرها منافذ دوغاب را پر می کنند و از نفوذ کثیفی، شن و کپک به مواد متخلخل جلوگیری می کنند. اینکه چند وقت یک‌بار نیاز به آب‌بندی دوغاب‌بندی دارید به میزان پرتردد یک منطقه کاشی‌کاری‌شده بستگی دارد، اما به‌گفته میکر، حداقل سالانه آن را هدف قرار دهید – و برای اکثر مناطق خانه، دو بار در سال یک هدف ثابت است.

فقط مطمئن شوید که حداقل 24 ساعت بین شستشوی عمیق و استفاده از سیلر (مانند دوپونت گروت سیلر ) صبر کنید تا مطمئن شوید که دوغاب کاملاً خشک شده است.

نحوه نگهداری کاشی سرامیک بیرجند و دوغاب، آن روزی، بنیانگذار Therapy Clean ، خاطرنشان می‌کند که برای حفظ تمیزی کاشی‌ها و دوغاب‌های خود، اولین گام تنظیم روتینی برای تازه کردن آن‌ها است. او می گوید: «برای بهترین نتیجه، هر هفته تمیز کنید.

حمام شما نه تنها احساس تمیزی می‌کند، بلکه بهداشتی‌تر نیز خواهد بود و از کپک جلوگیری می‌کند. کپک در نهایت دوغاب را از بین می برد و تجمع رطوبت باعث شل شدن دوغاب به مرور زمان می شود.

به طور منظم کاشی را پاک کنید
لزلی می‌گوید: در حمام، اگر یک اسکاج کوچک یا یک پارچه میکروفایبر تمیز در نزدیکی دوش نگه دارید، زمان شستشوی دوغاب در آینده را به نصف (یا بیشتر!) کاهش خواهید داد تا پس از خاموش کردن آب، کاشی‌ها را به سرعت پاک کنید. ریچرت، مربی پاکسازی سبز و نویسنده کتاب شادی پاکسازی.

رایچرت می‌گوید: «به سختی مجبور خواهید بود تمیز کنید، زیرا چیزی روی سطح کاشی جمع نمی‌شود. به خانواده خود بگویید که بعد از دوش گرفتن، یک پنجره را باز کنند یا فن اگزوز را به مدت 10 تا 20 دقیقه روشن کنند تا رطوبت و رطوبت اتاق را به سرعت از بین ببرند و به جلوگیری از رشد کپک روی دوغاب کمک کنند.

تمیز کردن حمام هرگز به عنوان یک کار سرگرم کننده در صدر لیست افراد قرار نمی گیرد، اما با نکات برتر ما در مورد نحوه تمیز کردن کاشی های حمام، این کاری است که می توان آن را بسیار آسان کرد.

بنابراین هنگامی که ایده مناسب کاشی های حمام خود را انتخاب کردید ، تمیز کردن منظم آن ها را به بهترین شکل خود حفظ می کند.