اولین آزمایش موفق دانشمندان برای ساخت ساعت چرم الگانس در اروپا

ساعت های ضد آب بهترین انتخاب برای کودکان خردسالی است که هنوز نحوه مراقبت صحیح از وسایل خود را یاد نگرفته اند، لوازم جانبی پس از بازی در استخر یا شستن دست ها نباید دور ریخته شود، یک مزیت اضافی این است که بلندگوها و میکرو مدار از گرد و غبار محافظت می شوند.

مقاومت اولیه در برابر گرد و غبار و آب به شما کمک می کند تا هر بار که صورت خود را می شویید یا دستان خود را می شویید ساعت چرم الگانس خود را خارج نکنید.

حفاظت سطح IP54 برای چنین کارهایی کافی است، ساعت های دارای محافظ آب “4” از پاشیدن و قطرات آب نمی ترسند، اما نباید با آنها در استخر دوش بگیرید یا شنا کنید – آنها مقاومت نخواهند کرد و شکست خواهند خورد، سطح حفاظت از گرد و غبار “5” تضمین می کند که دستگاه حتی پس از افتادن روی آن با ذرات کوچک کمتر از 1 میلی متر شکسته نمی شود.

نرخ های بالاتر برای کودکانی که اغلب با آب در تماس هستند یا شنا می کنند مفید خواهد بود، در این صورت به دنبال ساعت هوشمند با حفاظت IP67 باشید.

درجه حفاظت از گرد و غبار “6” به این معنی است که دستگاه مطلقاً از گرد و غبار نمی ترسد، با مقاومت در برابر آب “7”، ساعت را می توان به مدت 30 دقیقه تا عمق 1 متری زیر آب فرو برد.

به یاد داشته باشید که صرف نظر از سطح محافظت از رطوبت در زیر آب، بهتر است دکمه ها را فشار ندهید، آنها ضعیف ترین نقطه ساعت در نظر گرفته می شوند و می توانند رطوبت را نشت کنند.

ساعت‌های کودک با شنود مورد نیاز است تا بتوانید با احتیاط با ساعت تماس بگیرید و آنچه را که در اطراف اتفاق می‌افتد بشنوید، این عملکرد زمانی مفید است که دستگاه گم شود، اگر نوجوان به تماس پاسخ ندهد یا دکمه SOS فعال شود.

علاوه بر این، استراق سمع، نادرست بودن داده های GPS را نیز تضمین می کند، اگر مطمئن نیستید که کودک واقعاً در مدرسه است، شنود را روشن کنید و حواس دانش آموز را از کلاس منحرف نکنید.

اگر دستگاه را بردارید، در عرض 10 دقیقه یک اعلان بر روی گوشی خود دریافت خواهید کرد، درک نحوه تنظیم ساعت هوشمند کودک برای فعال کردن این ویژگی به اندازه کافی آسان است.