اولین کاشی سه بعدی ساده توسط قدیمی ترین نقاش ایرانی در طول تاریخ طراحی شده است

کاشی و سرامیک چگونه ساخته می شود؟ کاشی و سرامیک را می توان از خاک رس یا انواع مواد طبیعی از جمله خاک رس طبیعی قرمز، قهوه ای یا سفید، سنگ مرمر، گرانیت، تخته سنگ یا بتن ساخت که تا دمای بالا گرم می شوند تا به شکل مایع درآیند و سپس به صورت ورقه های خاص صاف می شوند.

سپس کاشی سه بعدی ساده باید برای مدتی خشک شوند تا دوام آنها افزایش یابد. سپس مواد آماده می شود تا در جایی که می خواهید قرار گیرد.

انواع کاشی و سرامیک انواع مختلفی از کاشی های سرامیکی موجود است و هر کدام مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد را ارائه می دهند.

هنگام انتخاب کاشی که به بهترین شکل با خواسته های شما مطابقت دارد، این تغییرات را در نظر بگیرید: 1. لعاب دار کاشی های سرامیکی که در کوره با لعاب مینا گرم شده اند به کاشی و سرامیک لعابدار معروف هستند.

تطبیق پذیری انتخاب یک طرح رنگ برای تکمیل طراحی منطقه شما با استفاده از کاشی های لعابدار به عنوان پشتی آشپزخانه، که یکی دیگر از کاربردهای محبوب است، فراهم می شود.

سطح این محصول فوق‌العاده صاف، ماندگاری بالا و تمیز کردن آسان است و آن را برای مکان‌های پرتردد مانند آشپزخانه یا حمام عالی می‌کند.

بدون لعاب کاشی های سرامیکی بدون لعاب نوع خاصی از کاشی ها هستند که فاقد پوشش لعاب هستند. کاشی‌های بدون لعاب برای فضاهای بیرونی یا اتاق‌هایی با طرحی آرام، طبیعی یا روستایی ایده‌آل هستند.

سطح این محصول متخلخل تر است و نمی تواند تا این حد دوام بیاورد، اما مزایای ویژه ای مانند ضخامت بالا، دوام و مقاوم در برابر لغزش دارد.

کاشیهای کف همانطور که قبلا ذکر شد، کاشی های کف اغلب جنبه مات دارند. علاوه بر این، کاشی و سرامیک براق ایده آل برای فضای داخلی خانه شما نیز برای کف مفید است که می تواند آن را جذاب تر کند.