با بیسکویت شکری خواب فرزندان خود را تنظیم کنید

کوکی ها پس از باز کردن بسته بندی آماده مصرف هستند، اغلب آن را با چای یا قهوه، به عنوان یک میان وعده برای کودکان، که در تهیه کیک استفاده می شود، سرو می شود.

بهتر است کوکی ها را در جای خشک در بسته بندی، فیلم چسبناک یا فویل نگهداری کنید، قبل از باز کردن، کوکی ها را می توان به طور متوسط ​​تا 1 سال ذخیره کرد، پس از باز شدن، ماندگاری کوکی ها از یک هفته تا 3 ماه متغیر است.

یکی از عجیب ترین انواع بیسکویت شکری در هائیتی تهیه می شود، در آنجا زیور آلات سبزی، خاک و نمک به ترکیب آن اضافه می شود و پس از آن ظرافت روی پشت بام خانه زیر آفتاب سوزان گذاشته می شود تا کاملا خشک شود.

Oreo پرفروش ترین کوکی در ایالات متحده است. تخمین زده می شود که فروش آن برای یک سال حدود 675 میلیون دلار باشد، در برخی کشورها، کلوچه ها را به عنوان پیش غذا برای شراب درست می کردند، به شکل نازک و بلند ساخته شده بود، به طوری که راحت تر آن را در لیوان های الکل فرو کنید.

محتوای کالری کوکی ها به طور مستقیم به ترکیب خمیر بستگی دارد، هر چه افزودنی ها، رنگ ها، تقویت کننده های طعم در محصول کمتر باشد، ظرافت مفیدتر است.

یک بیسکویت خوب سرشار از پتاسیم، آهن و اسیدهای آلی است، بیسکویت ها برای تغذیه مناسب محبوبیت زیادی به دست آورده اند – با حداقل محتوای قند و مواد افزودنی به شکل غلات، آجیل، توت های خشک و میوه های خشک.

با این حال، باید به ترکیب چنین محصولی توجه ویژه ای داشته باشید، مصرف بیش از حد کلوچه ها می تواند منجر به افزایش سطح قند خون، مشکلات دندانی شود، زمانی که کوکی ها در حد اعتدال مصرف شوند، منبع انرژی قدرتمندی برای بدن هستند.