با پودر آلوئه ورا و لیمو عمانی سرماخوردگی را درمان کن

ژل آلوئه ورا به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی، توانایی عملکرد آن را دارد، حاوی فلاونوئید است اما نمی توان آن را به صورت تازه مصرف کرد.
هدف از این مطالعه تولید پودر آلوئه ورا با یک فعالیت آنتی اکسیدانی بالا با استفاده از مالتودکسترین و صمغ عربی به عنوان پرکننده و انجام فرآیند خشک کردن در کوره با دمای 50 درجه سانتی گراد این تحقیق بود در قالب طرح کاملا تصادفی با دو عامل انجام شد.
نوع پرکننده و تعداد پرکننده، پرکننده های مورد استفاده در 0%، 5% و 10 درصد علاوه بر این، میزان رطوبت، فنل کل، فلاونوئید و
فعالیت آنتی اکسیدانی بر اساس توانایی حذف رادیکال های DPPH (1،1-دی فنیل2-پیکریل هیدرازیل) برای هر دو شکل ژل و خشک شده تعیین شد.

چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟ نتایج نشان داد که افزودن پرکننده ها دارای یک اثر قابل توجهی بر فعالیت آنتی اکسیدانی به طوری که محتوای پرکننده بیشتر است، مشاهده شد که منجر به کاهش فعالیت آنتی اکسیدانی شده است.

استفاده از 5 درصد (w/w) از مالتودکسترین و صمغ عربی کشف شد که تولید شده است، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا با فعالیت پاکسازی رادیکال (RSA) از به ترتیب 1.50±15.01% و 1.58±14.44% بود. مقدار IC50 پودر لیمو عمانی با 5% مالتودکسترین و 5% صمغ عربی 239.20 میلی گرم در میلی لیتر یافت شد.
ژل آلوئه ورا گوشت برگ آلوئه ورا است که بی مزه است اما به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. به دلیل دارا بودن فلاونوئید لازم به ذکر است که فلاونوئیدها دارای آنتی اکسیدان هستند، خواصی که رادیکال های آزاد را جذب می کند که برای سلامت انسان مفید است.
فلاونوئیدهای موجود در Allium mongolicum Regel توانستند افزایش پیدا کنند، پاسخ ایمنی و مقاومت در برابر بیماری علاوه بر این، کسانی که در آلوئه ورا خشک هستند.
کشف شد که توانایی کاهش قند خون را در موش های دیابتی دارد، در حالی که طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی دارای خواص ضد ویروسی هستند.
مهار تقسیم یا تکثیر ویروس با این حال، عملا غیرممکن است، ژل آلوئه ورا را به شکل تازه مصرف کنید و همچنین کشف شده است که به راحتی آسیب می بیندبنابراین، در این شکل، نیاز به پردازش آن به محصولات کاربردی تر وجود دارد.

  • منابع:
  1. Antioxidative activity of aloe vera (Aloe vera var.
  • تبلیغات:
  1. چطور آلودگی پلاستیک تبدیل به یک واقعیت جهانی شد؟
  2. استفاده از ام دی اف در مدارس دولتی اجباری شد
  3. کاربرد نعناع در حوزه دهان و دندان
  4. نسل جدیدی از سوسیس های غنی شده روانه بازار شد