بررسی شکاف هایی در دانش بسته بندی مواد غذایی

تراسند اذعان کرد که «به وضوح هنوز شکاف هایی در دانش ما وجود دارد» در مورد نقش بزرگی که بسته بندی مواد غذایی در مواجهه روزمره ما با هزاران ماده شیمیایی ایفا می کند. با این حال، “شواهد کافی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض این مواد شیمیایی مشکل ساز است”.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

او یکی از نویسندگان یک بیانیه سیاستی در سال 2018 برای آکادمی اطفال آمریکا بود که بر خطرات ناشناخته‌ای که افزودنی‌های غذایی و مواد شیمیایی تماسی برای نوزادان و کودکان ایجاد می‌کنند، تمرکز داشت و از مطالعات بیشتر و مقررات به‌روز حمایت کرد.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

هیچ یک از ما این بحث را نداریم که هر یک از این مواد شیمیایی به خودی خود سمی هستند. ما سعی نمی کنیم خودمان را به 1700 برگردانیم.» نیاز به علم جدیدی وجود دارد و نیاز به الزاماتی برای افشای مواد شیمیایی مورد استفاده وجود دارد.

چگونه پلاستیک را از غذای خود دور نگه داریم، وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

با توجه به همه این ناشناخته‌ها، همراه با اثرات فاجعه‌بار زیست‌محیطی اعتیاد ما به پلاستیک، در اینجا چند نکته برای کاهش وابستگی به پلاستیک و دور نگه داشتن آن از غذا آورده شده است:

در صورت امکان به ظروف شیشه ای یا فلزی تغییر دهید.
از گرما، از جمله مایکروویو و ماشین ظرفشویی، به خصوص در مورد ظروف بیرونی و سایر اشکال پلاستیکی که برای استفاده مجدد استفاده نمی شوند، اجتناب کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

پلاستیک برای همیشه دوام نمی آورد (حتی اگر برخی از مواد شیمیایی موجود در آن ممکن است) – از پلاستیک های خراشیده و تغییر رنگ خودداری کنید و به “تاریخ انقضا” محصولاتی مانند بطری های SodaStream توجه کنید.

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. آیا با مصرف لیمو می توان افسردگی را کاهش داد؟
  2. با خوردن لیمو خشک در کنکور رتبه زیر هزار کسب کنید
  3. دلایلی که باعث می شود زردآلو خشک استفاده کنیم
  4. می دانید چگونه می توانید با یک حرکت میلیاردی پول در بیاورید.