جنگ در تاپ های برش

اولین فکرم این بود که تا سال اول کالج حتی یک تاپ برش نداشتم. بعد از اینکه آن را در یک مجله دیدم در محل IU Urban Outfitters خریداری شد. من 18 سال، هشت سال از فرزندم بزرگتر بودم. اما، زمان تغییر کرده است و اکنون جوانان و نوجوانان می‌خواهند طوری لباس بپوشند که دقیقاً از سال 1997 آمده‌اند.

یکی از پوشاک پرکاربرد که مورد علاقه دختر خانمها می باشد سارافون دخترانه بوده که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که مجلسی است و گزینه مناسبی برای مهمانیها می باشد.

در حالی که من دریافتم که آنها “در” هستند، این برای کودک 10 ساله من بسیار بالغ به نظر می رسد. درست؟ نمی‌توانستم فکر نکنم، جنبش برای تشویق دختران جوان برای پیرتر و سریع‌تر به نظر رسیدن از چه زمانی آغاز شد؟

من به این موضوع فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که در حالی که می‌خواهم خودآموزی و مثبت بودن بدن را به دخترم ارتقا دهم، احساس می‌کنم ترس من بر اساس انتظارات جامعه است.

هر چند در گذشته استفاده از ساعت بیشتر به دلیل مدیریت زمان بوده است اما امروزه استفاده از ساعت چوبی گرد بزرگ جزو یکی از ابزارهایی قرار گرفته است که می تواند تمام کننده دکوراسیون منزل شما شود.

من تعجب می کنم، آیا این جامعه عادلانه، دوباره دختران را بیش از حد جنسی می کند و همچنین آنچه را که قابل قبول است دیکته می کند؟ آیا واقعاً مشکلی وجود دارد که یک کودک کوچکتر بخواهد لباس “در” را بپوشد؟

من معتقدم جامعه ما را از سنین جوانی برنامه ریزی کرده است که فکر کنیم پوست جذاب است. بزرگترین اندام ما، پوست ما، به نوعی تابو شده است.

یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی که در اکثر مناسبت ها و مهمانی ها آن را تهیه می کنند سالاد ها هستند که از پرطرفدارترین آنها سالاد کلم و انار و هویج است.

هرچه بیشتر نشان دهید، جذاب‌تر هستید و این فقط برای دختران بزرگ‌تر است. این انباشته ای از نسل های قدیمی تر، تفکر منسوخ شده است.

قبل از اینکه به دنبال من بیایی، من را بیرون بیاور.

مانند بقیه تاریخ، استانداردهای فرهنگی تغییر کرده است و بسیاری از آن را می توان به زنان نسبت داد. در سال های اخیر یک حرکت چشمگیر برای توانمندسازی زنان و کنترل بدن آنها صورت گرفته است.

از دیرباز تاکنون لباسها عضو جدایی ناپذیر از انسانها بودند و با روند زمان کامل تر شدند و به آنها موارد دیگری اضافه شد که شال و کلاه بچه گانه زنانه یکی از آنها می باشد.

به عنوان مثال، اگر کودک احساس راحتی نمی‌کند، دیگر در آغوش گرفتن تشویق نمی‌کنیم. بدن آنها، انتخاب آنها. جامعه اکنون انواع مختلف بدن را بیشتر می پذیرد و تلاش می کند آنچه را که مادرتان به شما داده است دوست داشته باشید.

 

 

  • منابع:
    1. The War on Crop Tops

  • تبلیغات:
    1. مواد اولیه بکاررفته در انواع شیلنگ ها
    2. آموزش انجام حرکات نمایشی با استفاده از پالت
    3. بررسی ظاهری تاپ ورزشی مرغوب!
    4. ساخت سیگارهایی با میوه خشک که هیچ ضرری ندارد