جک بازویی پارکینگی که برای جا به جایی چاق ترین فرد جهان استفاده می شود

واضح‌ترین دلیل برای سوار کردن خودرو، تعویض لاستیک است، اما کارهای دیگر، مانند بازرسی ترمز، ممکن است به شما نیاز داشته باشد که زیر خودرو بروید.

قبل از سوار کردن وسیله نقلیه خود، نکات ایمنی زیر را رعایت کنید: از جک بازویی پارکینگی فقط برای بلند کردن وسیله نقلیه از زمین استفاده کنید، هرگز وسیله نقلیه را در جای خود نگه ندارید.

هنگامی که زیر وسیله نقلیه خود کار می کنید از پایه های جک استفاده کنید. مردم در اثر سقوط وسایل نقلیه ای که به طور نامناسب ایمن شده بودند روی آنها له شدند.

هرگز وسیله نقلیه را بدون مسدود کردن چرخ‌ها با جک بالا نبرید تا از غلتیدن آن جلوگیری کنید. از آجر، گوه‌های چوبی یا گیره‌های چرخ فلزی برای مسدود کردن چرخ‌های انتهای ماشینی که بالا نمی‌آیند، استفاده کنید.

اگر در حال تعویض لاستیک هستید و چیزی برای مسدود کردن چرخ‌ها ندارید، در حالی که چرخ‌ها چرخانده شده‌اند، در نزدیکی حاشیه پارک کنید.

اگر خودرو از جک خارج شود، ممکن است آسیب نبینید، اما حداقل رانندگان و عابران پیاده بی‌گناه هستند. با یک وسیله نقلیه بدون راننده فراری سر و کار نخواهید داشت! هرگز لاستیک را در بزرگراه یا بزرگراه عوض نکنید.

با خدمات جاده یا انجمن خودرو تماس بگیرید یا یک پارچه یا کاغذ سفید را از پنجره سمت راننده آویزان کنید و منتظر گشت بزرگراه باشید. همیشه یک وسیله نقلیه را قبل از بلند کردن آن در زمینی صاف پارک کنید.

اگر روی تپه‌ای پنچر شد و نمی‌توانید بدون از بین بردن کامل لاستیک به سمت پایین حرکت کنید، در نزدیکی حاشیه پارک کنید، چرخ‌ها را به سمت حاشیه بچرخانید و چرخ‌های پایین را به طور ایمن مسدود کنید تا از غلت زدن خودرو جلوگیری کنید.

ماشین را در پارک (یا اگر گیربکس دستی دارید در First) قرار دهید و قبل از اینکه وسیله نقلیه را بلند کنید، ترمز دستی را بگیرید.

پس از رعایت تمام اقدامات احتیاطی ایمنی، این مراحل را برای جابجایی وسیله نقلیه دنبال کنید: جک را زیر قسمتی از وسیله نقلیه که باید در هنگام بالا آمدن با آن تماس پیدا کند قرار دهید. اگر از پایه های جک استفاده می کنید، آنها را نزدیک جک قرار دهید.

اگر جک خود را اشتباه قرار دهید، می توانید به ماشین خود آسیب بزنید. برای پیدا کردن مکان مناسب برای قرار دادن جک برای وسیله نقلیه خاص خود، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید.