خوراک دام سبک و کمبود آن که می تواند دام های زیادی را به کام مرگ بکشاند

خوراک تولید شده برای حیواناتی که تبدیل به غذا برای مصرف کنندگان می شوند توسط قانون 183/2005 تنظیم می شود که مقرر می دارد.

اپراتورهای خوراک مستقیماً مسئول ایمنی خوراک دام سبک از طریق اجرای رویه های مبتنی بر تجزیه و تحلیل ریسک و کنترل نقاط بحرانی ( HACCP ) هستند.

استفاده از شیوه های بهداشتی خوب، و همچنین از طریق استفاده انحصاری از خوراکی که از موسساتی که مطابق با خود مقررات ثبت شده/تایید شده اند.

این مقررات در مورد فعالیت فعالان مشاغل خوراک دام در تمام مراحل، از تولید اولیه خوراک، اعمال می شودتا و از جمله عرضه خوراک در بازار؛ تدارک خوراک دام برای تولید غذا؛ به واردات و صادرات خوراک از و به کشورهای ثالث».

با این حال، الزامات ایمنی عمومی در مورد خوراک، که به موارد مربوط به حیوانات خانگی نیز مربوط می شود، باید در قانون 767/2009 جستجو شود ، که قرار دادن در بازار و استفاده از “خوراک برای حیوانات در نظر گرفته شده و غیرمنتظره برای تولید مواد غذایی را تنظیم می کند. جامعه، از جمله الزامات مربوط به برچسب زدن، بسته بندی و ارائه” (ماده 1 – محدوده).

در واقعیت، خواهیم دید که غذای حیوانات خانگی به همان اندازه مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد، زیرا گام های کلیدی و سنگ بنای اصلی ایمنی آن اساساً همان چیزی است که ما هر روز برای خانواده خود می خریم.

به اصطلاح غذای حیوانات خانگی
غذا و HACCP – ایمنی غذا برای حیوانات خانگی اهرام غذایی برای انسان، سگ و گربه
منبع: رویال کنین دوباره تنظیم شده است
حیوانات مختلف قطعا نیازهای تغذیه ای متفاوتی دارند . حتی فقط نگهداری از سگ ها و گربه ها، نمودار کناری تفاوت زیادی را در نیازها در مورد مواد مغذی اولیه نشان می دهد.

چربی ها به طور کلی اهمیت زیادی دارند، اما برای گربه و دام و طیور پروتئین ها ضروری هستند و کربوهیدرات ها حاشیه ای هستند، در حالی که برای سگ نسبت ها متعادل تر است.