در جهان 7500 نوع آلو سیاه خورشتی وجود دارد که اگر هر روز یک نوع جدید آن را بخورید 20 سال طول می کشد

چگونه می توان ثروتمند شد: 15 راه ساده برای ایجاد ثروت، خانم
الهام بخش

9 برند مد بادی پوزیتیو که سایزبندی XS تا 4X را ارائه می دهند
رسانه لایم لایت
ببینید آیا این حرکت را در حالت ایستاده یا دراز کشیده ترجیح می دهید
زیبایی او
با پیشرفت علمی، کشف شد که آلو سیاه خورشتی حاوی موادی به نام فلاونوئید است که تأثیرات مثبتی بر یادگیری و حافظه دارد. این مواد دارای یک عملکرد محافظت کننده عصبی هستند که این فواید به آن نسبت داده می شود.

2- در خلق و خوی ما به ما کمک می کنند، آنها متحدان ما در برابر افسردگی هستند
امروزه به دلیل مقتضیات زندگی روزمره، افراد بیشتری تحت استرس دائمی زندگی می کنند. کار، شهر، ترافیک، تقریباً همه ما تجربه اضطراب، استرس و افسردگی را در مقطعی بسیار رایج کرده‌اند.

قبلا از آلو به عنوان آرام بخش، ضد اضطراب و برای سندرم های افسردگی استفاده می شد. این به این واقعیت مربوط می شود که حاوی اسید کلروژنیک است، یک آنتی اکسیدان که به عنوان یک ضد افسردگی و ضد اضطراب مورد مطالعه قرار گرفته است و اثراتی مشابه دیازپام دارد.

3- به ما در پیشگیری از سرطان کمک می کنند
آلو می تواند یک اقدام پیشگیرانه در برابر این بیماری وحشتناک انجام دهد. اجزای آنتی اکسیدانی آن از سلول های ما در برابر آسیب، جهش و تولید سرطان محافظت می کند.

آیا به اندازه کافی پول دارید؟ یک استراتژی برای سود کردن
تجارت المپ

9 برند مد بادی پوزیتیو که سایزبندی XS تا 4X را ارائه می دهند
رسانه لایم لایت
منحنی های خود را با زیبایی به رخ بکشید، برخی از ملزومات لباس را به دست آورید
زیبایی او
تعداد آنتی‌اکسیدان‌هایی که می‌توانند در این میوه وجود داشته باشند بی‌شمار است، فقط برای ذکر مواردی که بیشتر مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و برای تست آسانی شما با پیچ‌شکن‌های زبان، فهرست زیر را در اختیار شما قرار می‌دهیم: اسید کلروژنیک، اسید هیدروکسی سینامیک، اسید پروتوکاتچوئیک، کومارین، کاتچین، آنتوسیانین، لیگنین، فلاونوئیدها، فلاون ها و ایزوفلاون ها.