ساعت dream زنانه که زمان جندین کشور را با هم نشان می دهد

2. باید غیر مغناطیسی باشد:

هنگام غواصی، زیردریایی با برق تغذیه می شود، ساعت dream زنانه ساخته شده با مواد مغناطیسی لزوماً تحت تأثیر قرار می گیرند.
3. به همین دلیل، یک چرخ تعادل کلاسیک (در برنج و فولاد) غیر ممکن بود. چرخ تعادل باید از ماده ای باشد که کمترین میزان انبساط و انقباض را با تغییرات دما نشان دهد. این شرایط با استفاده از آلیاژ آهن نیکل که به قدری منبسط و منقبض می شود که می توان از این عامل چشم پوشی کرد، ارضا می شود.
4. صفحه باید همیشه به وضوح خوانا باشد. از آنجایی که شاخص‌های درخشان زرد کلاسیک وقتی روی صفحه سفید قرار می‌گیرند در نور ماه، غروب خورشید یا نور مصنوعی ضعیف به وضوح قابل تشخیص نیستند، از یک صفحه سیاه رنگ استفاده شد که خواندن زمان دقیق را در هر شرایط نوری آسان می‌کند.

ساعتی که تمام این الزامات را برآورده می‌کند و دارای یک دست دوم نورانی کوچک است، چند ماه است که در بازار عرضه شده است و به نظر می‌رسد کاربرد خاصی داشته باشد.
” اولین بار در سال 1914 ظاهر شد.

در پایان، برخی از یادداشت های تاریخی در مورد “پیکان گسترده”، که اغلب با تجهیزات نظامی مرتبط است، مناسب است. این علامتی است که بر روی انبارهای نظامی یا دریایی و سایر اموال دولتی در بریتانیا قرار داده شده است. زمانی روی لباس زندانیان هم چاپ می شد.

این نشان هنری سیدنی، ارل رامنی، ژنرال عالی توپخانه در قرن هفدهم بود که از این علامت برای شناسایی اموال دولتی استفاده کرد. بر اساس قانون پارلمان سال 1698، هر شخص غیرمجازی که دارایی را که با فلش پهن مشخص شده است در اختیار داشته باشد، مشمول جریمه خواهد بود.
امید است، به ویژه به نفع کسانی که اشیاء نظامی را جمع آوری می کنند، این قانون پارلمان انگلیس لغو شده باشد.