سبد حصیری دستباف توجیبی که تغییر سایز می دهند

موارد اصلی باید بیشتر از نیمی از حلقه داخلی باشد و کوتاهتر – تا حدودی کوتاهتر. دنده باید به طور مساوی در تمام طول توزیع شود. برای انجام این کار، انتهای ضخیم آن و همچنین قسمت های خالی برای حلقه قطع می شود.

به نظر ما باید آموزش بافتنی را با یک سبد حصیری دستباف ساده و طرح محکم و زیبا شروع کنیم که به آن کوشیک می گویند (عکس بالا). ساخت این سبدها کار سختی نیست. آنها با ظرفیت، قدرت و پایداری خود متمایز می شوند (که مخصوصاً هنگام چیدن انواع توت ها، قارچ ها و سیب زمینی اهمیت دارد).

و به راحتی می توان آنها را نگه داشت (روی بازوی خم شده در آرنج). کوشیک که به طرز ماهرانه ای ساخته شده زیبا به نظر می رسد، پر از هدایای طبیعت است، کاملاً با طراحی داخلی یک آپارتمان مدرن مطابقت دارد و آن را راحت تر و خانگی تر می کند.

پیاز، سیر، زغال اخته، سیب زمینی و غیره در سبدهایی در آشپزخانه و اتاق های انبار نگهداری می شوند.

بافندگی علاقه مند به کارگاه ابزار خاصی نیاز ندارد. کافی است یک چاقو، یک تکه سیم و انبردست داشته باشید.

سبد ببافید
به عنوان ماده ای برای بافتن سبد از شاخه ها و سرشاخه ها استفاده می شود. ابتدا جاهای خالی حلقه ها را انتخاب کنید. اینها شاخه ها یا جوانه های بید، خولان، گیلاس پرنده، بلوط، فندق و غیره بدون آسیب، گره و سایر عیب هستند.

یک حلقه به عنوان دسته برای سبد و دیگری به عنوان پایه عمل می کند. پس از بررسی قطعه کار، باید آن را روی زانو گذاشت، خم کرد و کمی از آن حمایت کرد. حلقه متصل نشده فنر فشرده است و اگر یکی از انتها بیرون بیاید، ممکن است به شدت برخورد کند.