سرکه سیب سمیه که سهام این شرکت را 1000 برابر کرد

ب کمک ماده جذابی چون سرکه سیب سمیه بوی بد را از بین ببرید.
سرکه سیب بوی بد را جذب کرده و از بین می برد : اگر به فکر تمیز کردن یخچال و از بین بردن بوی نامطبوع داخل آن هستید، یک لیوان سرکه را پر کنید و بگذارید چند ساعت داخل آن بماند.

اگر می‌خواهید اتاق‌های خانه را خوشبو کنید و بوی دود را از بین ببرید، مثلاً دو یا سه فنجان قهوه پر از سرکه سیب بگذارید و آن‌ها را به مدت ۵/۶ ساعت در گوشه‌های اتاق قرار دهید.

تخته های برش را تمیز کرده و ضدعفونی کنید
سرکه سیب خاصیت چربی‌گیری قوی دارد، به همین دلیل اگر می‌خواهید تخته‌های برش، قیچی، ظروف و کارد و چنگال‌هایی را که چرب یا معطر باقی مانده‌اند، تمیز کنید، محصولی عالی است. آب و سرکه سیب را به مقدار مساوی رقیق کنید، اسپری کنید و 5 دقیقه بگذارید قبل از آبکشی بماند.

ظروف نقره و چوب پولیش

یک درمان طبیعی برای داشتن ظروف نقره ای براق یا صیقل دادن سطوح چوبی : در حالت اول می توانید آنچه را که می خواهید صیقل دهید در یک لگن با آب داغ و سرکه سیب خیس کنید و برای چوب از مخلوط آب استفاده کنید.

سرکه سیب و یک قاشق روغن زیتون، امولسیون خود را قبل از استفاده روی سطوح تکان دهید و سپس با یک پارچه خشک پاک کنید.

دهان را تمیز کنید و لثه ها را تقویت کنید
سرکه سیب همچنین یک متحد ارزشمند برای مراقبت طبیعی از بدن ما است : در واقع سرشار از نمک های معدنی است، دارای اثر آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی است.

می توانید از آن به عنوان جایگزینی برای دهانشویه کلاسیک، مخلوط با آب، برای غرغره و پاکسازی دهان استفاده کنید، به این ترتیب لثه های خود را نیز تقویت و تقویت می کنید و از آفت دهان و دندان درد آزار دهنده جلوگیری می کنید.