سیب زرد در تهران بعد از شیر مادر کامل ترین ماده غذایی درحوزه سدیم است

فواید آب میوه سیب زرد در تهران برای مردان آب سیب تازه فشرده بنوشید – سلامتی خود را برای سالها حفظ کنید! هنگام شیردهی
اصلا اغراق نمی کنیم اگر بگوییم در کشور ما سیب یکی از محبوب ترین میوه ها در بین مردم است که در فولکلور نیز خوانده می شد (قصه های پریان روسی در مورد جوان سازی سیب را به خاطر بیاورید).

در مورد آب سیب چه می توانیم بگوییم – نوشیدنی جادویی کمتری ندارد که تمام خواص ارزشمند میوه را جذب کرده است.

روس ها این نوشیدنی را بسیار دوست دارند، حتی آن را برای زمستان آماده می کنند. امروز در مورد خواص مفید آب سیب تازه فشرده صحبت خواهیم کرد.

تقریبا کل جدول تناوبی
سیب با انواع مختلفی متمایز می شود، که همراه با شرایط رشد، جمع آوری و ذخیره سازی آنها، تفاوت در ذائقه ذاتی آن را تعیین می کند. این عوامل به طور مستقیم بر طعم آب به دست آمده از سیب تأثیر می گذارد. اگرچه، به طور دقیق، این طعم نتیجه وجود اسیدهای آلی، قندها و تانن ها است. عطر انواع مختلف سیب از اسانس های موجود در آنها حاصل می شود.

اما نه تنها طعم و عطر سیب و آب سیب ارزشمند است. از نظر محتوای مواد مغذی، این یک انباری واقعی است که می تواند هر آنچه را که بدن ما نیاز دارد را ارائه دهد. البته به شرط استفاده منظم. در عین حال، مطلقاً نیازی به نگرانی در مورد این رقم نیست: محتوای کالری آب سیب کم است، حدود 45-50 کیلو کالری در هر 100 گرم.

این نوشیدنی فوق العاده حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات سالم و آسان هضم (10.1 گرم) و اسیدهای آلی (0.5 گرم) است. حاوی پروتئین، نشاسته، چربی و فیبر غذایی است. همچنین دارای درصد کمی الکل است. و در مورد جزء ویتامین آب سیب تازه فشرده، اصلاً می توان افسانه هایی ساخت. اسید اسکوربیک در اینجا 2 میلی گرم (!) در 100 گرم موجود است.

اما بسیاری از ویتامین های دیگر در اینجا وجود دارد – PP (0.1 میلی گرم)، گروه B (از 2 میکروگرم تا 0.08 میلی گرم)، E (0.1 میلی گرم)، H (0.3 میکروگرم). در هنگام کنسرو کردن و مخصوصاً نگهداری طولانی مدت نامناسب، خطر از دست دادن ویتامین زیاد است، بنابراین بهتر است آب سیب را تازه فشرده بنوشید.