سیب زمینی فارس که با شیر تخمیر شده در مغولستان مصرف می شود

برخی از دستور العمل های طبیعی از آنها برای درمان مشکلات مختلف پوستی در زیر با آنها آشنا شوید. ماسک سیب زمینی برای از بین بردن سیاهی و پف چشم برای درمان سیاهی، پف چشم و چین و چروک به مدت بیست دقیقه از برش های سیب زمینی دور چشم خود استفاده کنید.

می توانید از یک تکه پنبه تمیز آغشته به آب سیب زمینی فارس استفاده کنید و آن را به صورت کمپرس سرد به مدت 20 دقیقه در روز یک بار در زیر چشم خود قرار دهید.

ماسک سیب زمینی برای روشن کردن پوست استفاده موضعی از سیب زمینی به روشن شدن پوست و یکدست شدن رنگ آن کمک می کند و برای به دست آوردن اثر قابل توجه می توانید از خاصیت سفید کنندگی لیمو نیز بهره مند شوید زیرا حاوی ویتامین C است که به روشن شدن پوست کمک می کند و اسید سیتریک دارد.

که برای لایه برداری ملایم و از بین بردن سلول های مرده پوست عمل می کند، این به یکدست شدن رنگ پوست و رفع رنگ پریدگی کمک می کند.

می توانید ماسک را به روش زیر تهیه کنید: مواد تشکیل دهنده: یک عدد سیب زمینی متوسط 2 قاشق غذاخوری آب لیمو. یک قاشق غذاخوری گلاب.

نحوه استفاده: سیب زمینی را رنده کنید، سپس آن را با یک تکه گاز صاف کنید تا آب سیب زمینی گرفته شود. آب سیب زمینی را با لیمو و گلاب مخلوط کنید، ماسک را روی پوست خود بمالید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید، بگذارید 15 دقیقه بماند، سپس با آب ولرم بشویید و اگر پوستتان حساس است، فقط یک قاشق چایخوری آب لیمو یا آبلیمو بریزید.

فقط گلاب ماسک سیب زمینی برای مرطوب کردن پوست خشک اگر پوست شما خیلی خشک است، محتوای آب سیب زمینی به مرطوب شدن آن کمک می کند و از پوسته پوسته شدن پوست به خصوص در فصل زمستان محافظت می کند، می توانید ماسک را به روش زیر تهیه کنید.

مواد تشکیل دهنده: خیار رنده شده. سیب زمینی رنده شده. نحوه استفاده: سیب زمینی و خیار را با هم مخلوط کنید و مخلوط را با گاز صاف کنید.