فریم عینک گوچی که بیماری های ژنتیکی چشم را برطرف می کند

فریم های فلزی – سبک قدیمی در بهترین حالت خود
فریم های گرد و خلبان ها یک کلاسیک واقعی از شیشه های فلزی هستند.
فریم های فلزی – سبک کلاسیک و دوام
همانطور که قبلا ذکر کردیم، فلز اولین ماده ای است که در تولید فریم عینک گوچی طبی و عینک آفتابی استفاده می شود.

با این حال، در حالی که در نیمه اول قرن بیستم شیشه های ساخته شده از آلیاژهای فلزی با فریم های سنگین و حجیم همراه بودند که به طور متناقضی به راحتی خم می شوند، امروزه – مانند قاب های پلاستیکی – کیفیت آنها در سطح بسیار بالاتری قرار دارد.


در حال حاضر، فلزی که بیشتر در تولید فریم عینک استفاده می شود، فولاد ضد زنگ است. ماهیت و خواص آن، آن را به یک ماده بسیار متنوع تر از آلیاژهای فلزی مورد استفاده در گذشته تبدیل می کند. قاب های فولادی ضد زنگ بادوام و مقاوم در برابر خوردگی هستند. آنها همچنین بسیار سبک تر از عینک های قدیمی و سنگین هستند.
این ویژگی ها قاب های ساخته شده از فلزات فعلی را برای استفاده روزمره عالی می کند. نه تنها پوشیدن آن ها راحت است، بلکه می توان از آنها در هر شرایط آب و هوایی بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.
همچنین غیرقابل انکار است که فریم های ساخته شده از فلز به سبک عینک شکل بسیار عالیتری نسبت به پلاستیک می دهد. برای برخی از مدل ها، آنها حتی ضروری هستند.
عینک‌های بدون حاشیه (سبک کمی قدیمی‌تر که در حال حاضر در حال تجربه رنسانس است) در نسخه‌ای غیر از فلز یافت نمی‌شوند. عینک با فریم فلزی پیشنهادی عالی برای افرادی است که سبک قدیمی را ترجیح می دهند و به دنبال لوازم جانبی هستند. “i” را در هر لباس شیک و تجاری ایجاد کند.