لباس رقص باله بچه گانه که برای لالین تنها خرس سیاه ایران هدیه آورده شد

دامن باله یک تکه، دامن کوچک دخترانه مناسب برای دختران با قد 100-150 سانتی متر
1. پارچه کت و شلوار: 95% پنبه + 5% اسپندکس، لوازم جانبی (100% نایلون، 100% الیاف پلی استر)، پارچه پنبه ای، نرم و لطیف، راحت و قابل تنفس، تعریق، تناسب تنگ توصیه می شود آن را بپوشید. به بهترین تجربه لباس پوشیدن شما
2. ارائه اندازه لباس رقص باله بچه گانه مناسب برای دختران با قد 100-150 سانتی متر. اگر بچه شما چاق‌تر است، توصیه می‌شود لباس سایز بزرگ‌تری انتخاب کنید، زیرا اندازه این دامن رقص کوچک‌تر است، لطفاً برای جزئیات بیشتر به تصویر مراجعه کنید.
3. قابل استفاده برای: مناسب برای کلاس رقص، آموزش باله، آموزش ژیمناستیک، اجرای صحنه، لباس عکس، لباس روزانه و غیره.
4. طراحی: طراحی یقه گرد کلاسیک، خطوط گردن دراز، ظریف و زیبا. همان تزیین توری در جلو، نجیب و ظریف، درجه را افزایش می دهد. دامن بافتنی 4 لایه، کرکی و نرم، آسان به قرص نیست.

تزئین کمان در اتصال، ظریف و جذاب. با طراحی روپوش، پایین شلوار از سگک مخفی استفاده می کند که برای رفتن به توالت بسیار راحت است.
5. ضمانت پس از فروش: در صورت عدم رضایت کامل از دامن، لطفا به ما اطلاع دهید، ما مبلغ کامل را پس می دهیم یا محصولات جدید ارسال می کنیم. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. تمام مشکلات ظرف 24 ساعت حل خواهد شد.

کفش باله برای رقص کلاسیک
همانطور که بیشتر متخصصان می دانند، کفش معمولی باله به اصطلاح “پوینت” است. پوینت در واقع در حدود سال 1700 به وجود آمد و چند سال بعد، اولین باله در تاریخ به طور کامل روی پوینت اجرا شد.

به لطف شکل خاص کفش، با این کفش این امکان برای رقصنده وجود دارد که تمام وزن بدن خود را روی انگشتان پا تحمل کند که به لطف تقویت معمولی این کفش از زمین محافظت می شود. نوک بیشتر توسط کسانی استفاده می شود که در رشته کلاسیک متخصص هستند.

کسانی که مبتدی هستند یا هنوز کاملاً تجربه نشده اند، از دمی پوینت ها استفاده می کنند که به پا اجازه می دهد به تدریج به وضعیتی که در طول اجرای اجرا حفظ می شود عادت کند.