لنت ترمز جلو پراید امکو یکی از دلایل گران شدن این ماشین در این روز ها بود

وقتی روی پدال ترمز ماشین خود پا می گذارید ، این جادو نیست که وسیله نقلیه شما را متوقف می کند. درعوض، خودروی شما دارای سوپاپ‌های فشار با دقت کالیبره‌شده است که خطوط ترمز نامیده می‌شوند و به خودرو اطلاع می‌دهند که چه زمانی می‌خواهید سرعت خود را کاهش دهید.

این شیلنگ ها لوله های نازکی پر از هوای تحت فشار هستند که سیلندر اصلی کابین را از طریق سیلندرهای چرخ و لنت ترمز به کالیپرهای ترمز متصل می کنند.

هدف اصلی خطوط لنت ترمز جلو پراید امکو انتقال فشار از یک نقطه به نقطه دیگر و در عین حال محافظت از عملکرد داخلی حساس سیستم ترمز شما در برابر آلودگی و رطوبت است. جلوگیری از تصادف به دلیل خط ترمز معیوب می تواند به سادگی یادگیری بیشتر در مورد آن باشد.

برای یادگیری هر آنچه که باید در مورد خطوط ترمز بدانید، ادامه مطلب را بخوانیدو بهترین راه برای نگهداری آنها همچنین می‌توانید برای هرگونه سؤال با SDT Brakes تماس بگیرید : به یاد داشته باشید که در کاتالوگ وب، قطعات یدکی خودرو و وسایل نقلیه به طور کلی پیدا خواهید کرد.

خطوط ترمز چیست؟
خطوط ترمز لوله های نازک و انعطاف پذیری هستند که فشار را از سیلندر اصلی به سیلندرهای چرخ و از اینها به کالیپرها منتقل می کنند.

خطوط ترمز معمولاً از لاستیک یا ترکیبی از لاستیک و مواد مصنوعی ساخته می شوند، اما خطوط ترمز فلزی نیز وجود دارد. آنها بسته به سیستم ترمز خاص هر وسیله نقلیه از نظر طول، قطر و ظاهر متفاوت هستند.

هدف اصلی خطوط ترمز انتقال فشار از یک نقطه به نقطه دیگر و در عین حال محافظت از عملکرد داخلی حساس سیستم ترمز شما در برابر آلودگی است. و رطوبت برای درک نحوه انجام این کار، ابتدا باید بدانید که سیستم ترمز چگونه کار می کند.

شیلنگ های فلزی برای مقاومت در برابر دما، فشار و کشش بالا طراحی شده اند. خطوط ترمز فلزی لوله های فلزی هستند که به طور خاص برای استفاده به عنوان خطوط ترمز در خودروها، کامیون ها، تریلرها و سایر وسایل نقلیه طراحی شده اند.