مادری که با چاقو زنجان تاشو نوزاد خود را به قتل رساند

یک فرضیه رقابتی هم داشتیم. H2b از TMT استفاده کرد تا پیشنهاد کند که مشاهده تصاویر مبتنی بر چاقو تمایل به حمل چاقو و مزایای درک شده حمل چاقو زنجان تاشو را برای کسانی که سطح بالایی از عزت نفس جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو دارند افزایش می‌دهد.

ما برای این فرضیه هم پشتیبانی پیدا نکردیم. اگرچه عزت نفس جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو به شدت نیات رفتاری برای حمل چاقو را پیش‌بینی می‌کرد، این امر رابطه بین قرار گرفتن در معرض تصاویر مربوط به چاقو و نیات حمل چاقو را تعدیل نکرد.

این یافته برخلاف پیش‌بینی‌های TMT و تحقیقات قبلی است که نشان می‌دهد افرادی که دارای عزت نفس خاص رفتاری بالایی هستند، پس از برجسته‌تر شدن مرگ‌ومیرشان، بیشتر درگیر رفتارهای پرخطر هستند.

یک توضیح برای این یافته این است که عمل حمل سلاح بخشی از باورهای اجتماعی یا هنجارهای گروهی نمونه های ما نبود.  اگرچه ما سعی کردیم این موضوع را در مطالعه 2 با استخدام شرکت‌کنندگان جوان «درگیر عدالت» از طریق خدمات عدالت جوانان و سایر روش‌ها بررسی کنیم.

به دلیل محدودیت‌های اخلاقی، ما از ترکیب دقیق نمونه خود در مورد رفتارهای حمل چاقو، در هر دو نمونه، نمرات عزت نفس/جهان بینی فرهنگی مرتبط با چاقو پایین بود.

کار آینده باید بر استخدام افرادی متمرکز باشد که دارای عزت نفس جهان بینی فرهنگی هستند. در نهایت، ما هیچ حمایتی برای H3 پیدا نکردیم: شرکت‌کنندگان برای بررسی عواقب حمل چاقو بر روی خود و دیگران، هیچ اثر تعدیل‌کننده‌ای بر قرار گرفتن در معرض تصاویر جرم با چاقو نداشت. باز هم تکرار این مطالعه با نمونه مناسب تر ممکن است نتایج متفاوتی به دست آورد.
محدودیت هاتعدادی محدودیت در تحقیق حاضر وجود دارد.

اولین مورد به ماهیت نمونه های ما مربوط می شود. در مطالعه 1، ما از Prolific Academic، یک پلت فرم استخدام آنلاین شرکت کننده، برای استخدام مردان بالغ جوان استفاده کردیم.

با توجه به ماهیت پلت فرم، شرکت کنندگان خود انتخاب می شوند. اگرچه به شرکت کنندگان به صراحت اطلاع داده نشده بود که این مطالعه در مورد جنایت با چاقو است، اما به آنها گفته شد که این مطالعه در مورد کمپین های جنایت رسانه های اجتماعی است.