ماکارونی لوله ای ریز برای کودکان کار فقط تولید می شود

ماکارونی چیست؟
رشته فرنگی (بسیار شبیه به رشته فرنگی فوری ) از مواد مختلفی مانند آرد، تخم مرغ، آب و غیره تهیه می شود تا بعداً با جوشاندن آنها برای مدت کوتاهی در آب پخته شود.

تهیه پاستا از غلات کامل مانند برنج یا جو و غیره امکان پذیر است. ممکن است از طریق فرآیندهای پیچیده ای ساخته شود که طی آن تمام مواد مفید از آرد گندم استخراج می شود.

برخی از تولیدکنندگان ممکن است به افزودن و تقویت ماکارونی لوله ای ریز در طول تولید متوسل شوند تا ارزش غذایی آن را افزایش دهند، مانند ویتامین های B و آهن، که ممکن است تولید از ماکارونی حذف شده باشد.

در اینجا چند شکل رایج ماکارونی آورده شده است: اسپاگتی، راویولی، تورتلینی، پنه و فتوچین. امکان افزودن سس های مختلف به پاستا به دلخواه وجود دارد.

رایج ترین انواع پاستا چیست؟
اکثر مردم ماکارونی فرآوری شده را ترجیح می دهند که برخی از مواد مغذی مانند جوانه گندم حذف شده است.

این نوع پاستا در مقایسه با سایر انواع غنی از فیبر و تهیه شده از غلات کامل، کالری بیشتری دارد.

تفاوت بین ماکارونی سبوس دار و ماکارونی فرآوری شده چیست؟
ویژگی های ماکارونی غلات کامل عبارتند از:

سرشار از فیبر ، منگنز، سلنیوم، مس و فسفر است.
حاوی کالری کمی است.
در مورد ماکارونی بدون غلات کامل، از نظر مواد مغذی و فیبر ضعیف است.

آسیب پاستا
خوردن ماکارونی مضرات و موارد منفی زیادی برای سلامتی دارد، از جمله:

1- پاستا سرشار از کالری است
ماکارونی فرآوری شده حاوی مقدار زیادی کالری و کربوهیدرات است که به گلوکز تجزیه می شود که باعث افزایش شدید قند خون هنگام خوردن پاستا می شود.

بنابراین، ما آن را با کربوهیدرات و کالری غنی کردیم، بنابراین بهتر است آن را در حد اعتدال مصرف کنید، زیرا ممکن است شرایط زیر را تحریک کند:

دیابت.
سندرم متابولیک.
چاقی.
2- پاستا سریع هضم می شود
پاستا حاوی کربوهیدرات‌های ساده‌ای است که به سرعت در دستگاه گوارش هضم می‌شوند که باعث افزایش احساس گرسنگی و در نتیجه میل به خوردن مقادیر بیشتر غذا می‌شود.