محصولات آرایشی کویین که واردات آن ممنوع است

بهترین پک صورت: وقتی صحبت از بسته های محصولات آرایشی کویین صورت می شود، وسایل خانگی بسیاری وجود دارند که بسیار مفید هستند. راه های زیادی در آشپزخانه وجود دارد از سفید کردن پوست گرفته تا رفع لک ، برنزه کردن ، سلول های مرده و خشکی پوست ، فقط باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از این پک‌های خانگی برای شما بگوییم که برای پوست شما کمتر از موهبت نیستند و تاثیر رقابت با محصولات گران قیمت و گاه بهتر از آنها را نشان می‌دهند.

همچنین بخوانید – ویروسی: 4 نفر با ورود به خودروی زن در یامونا ناگار هاریانا قصد ربودن یک زن را داشتند، ویدیو را ببینید.

در اینجا 5 بهترین ماسک صورت خانگی برای پوستی سالم و درخشان آورده شده است.


چوب صندل (چاندان)
چوب صندل باعث خنکی پوست می شود. چوب صندل، غنی از خواص آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و ضد باکتریایی است که برای پوست بسیار مفید است.

برای تهیه این پک صورت، 2 قاشق پودر چوب صندل بردارید و یک قاشق گلاب به آن اضافه کنید و با اضافه کردن آب به میزان لازم خمیر تهیه کنید. یک لایه نازک از این خمیر را روی صورت بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با یک حوله تمیز آن را پاک کنید.

گوجه و لیمو
برای از بین بردن لکه ها می توان از بسته گوجه فرنگی و لیمو استفاده کرد. همچنین رنگدانه های اطراف چانه و دهان را از بین می برد. برای استفاده روی صورت، یک گوجه فرنگی را بردارید و خوب له کنید و با پر کردن یک قاشق آبلیمو در آن اضافه کنید. پس از حدود 20 دقیقه نگه داشتن آن روی صورت و گردن آن را بشویید.

بیسان (آرد گرمی)

آرد گرم اغلب در درمان های خانگی از جایگاه بالایی برخوردار است. برای زدن آرد گرم روی صورت، با مخلوط کردن زردچوبه و شیر خمیری تهیه کنید. پس از ۲۰ دقیقه ماندن روی صورت، صورت را بشویید. این پک صورت برای از بین بردن لکه های تیره خوب است.