نودل فله ای که استفاده از آن در چندین کشور قدغن شده است

بهترین گزینه بعدی نودل تخم مرغ خشک یا نودل فله ای تخم مرغی “تازه” بسته بندی شده در واریزه است.

اما در واقع، می‌توانید Lo Mein را کاملاً با هر رشته‌ای – غلیظ، نازک، تازه، خشک، تخم‌مرغ یا برنج – یا رشته فرنگی رامن، یا حتی اسپاگتی یا ماکارونی بلند دیگر درست کنید. لو ماین قضاوت نمیکنه! این با هر نوع رشته فرنگی (یا پاستا – به من اعتماد کنید، هیچ کس نمی داند!) خوشمزه است.

• پروتئین – از مرغ، گوشت خوک، گوشت گاو، بوقلمون، میگو/میگو یا توفو استفاده کنید. دستورالعمل هایی در مورد نحوه برش و پخت با هر یک از این موارد موجود در دستور غذا (PS توفوی سخت در این بسیار خوشمزه است!)

• سبزیجات – من از فلفل دلمه ای/فلفل دلمه ای، هویج و پیاز سبز استفاده کردم. از 5 فنجان در کل (بسته بندی شده) از هر سبزی که می خواهید استفاده کنید. به علاوه 1/2 یک پیاز و سیر – اینها بخشی از پایه طعم هستند!

سس من
یک استاندارد طلایی Lo Mein به یک سس عالی نیاز دارد – و در اینجا چیزی است که شما برای درجه واقعی Lo Mein نیاز دارید!

این مواد را تقریباً در هر یک از سرخ‌کرده‌ها و نودل‌های من می‌بینید – آنها جام مقدس آشپزی چینی هستند!

آنچه در سس Lo Mein وجود دارد

سس سویا تیره به این صورت روی بطری برچسب خورده است و امروزه در اکثر فروشگاه های مواد غذایی بزرگ فروخته می شود. به ظرف رنگ و طعم می دهد – توجه کنید که رشته های من چگونه برنزی خوبی دارند؟ ممنون آقای دارک سویا!

سس سویا – دیگری می تواند هر سس سویا عمومی یا سس سویا سبک باشد (بطری به این صورت برچسب زده می شود).

این سس سویا نمک و مقداری طعم را به غذا اضافه می کند، اما مانند سویای تیره نودل ها را لکه دار نمی کند.

شراب پخت و پز چینی (شراب Shaoxing) یک ماده ضروری برای تهیه نودل آسیایی واقعاً “استاندارد رستوران” است. میرین، ساک پخت و پز یا شری خشک را جایگزین کنید.

جایگزین غیر الکلی – شراب پخت و پز و آب را با آب مرغ/آب مرغ کم سدیم جایگزین کنید، سس سویای سبک را به 1.5 قاشق غذاخوری کاهش دهید.