نوزاد در کنار صدای شرشر لوله پلیکا دو اینچ آرام می گیرد

3. نصب و ساخت لوله تامین آب پلی اتیلن
3.1 اتصال خط لوله اتصال
لوله تامین آب پلی اتیلن دارای اتصال فیوژن حرارتی و اتصال فیوژن الکتریکی است. اتصالات ذوب داغ به اتصال سوکت ذوب داغ و اتصال لب به لب داغ ذوب می شود؛ اتصال فیوژن الکتریکی به اتصال سوکت فیوژن الکتریکی و اتصال زین فیوژن الکتریکی تقسیم می شود. مراحل اصلی به شرح زیر است:
1) آماده سازی مواد: لوله یا اتصالات لوله پلیکا دو اینچ را در یک موقعیت صاف قرار دهید، آنها را روی دستگاه اتصال لب به لب قرار دهید، و اجازه برش 10mm–20IYl/’n را بگذارید.
2) بستن: با توجه به لوله مورد جوش و اتصالات لوله، فیکسچر لغزشی مناسب را انتخاب کنید و لوله را گیره دهید تا برای برش آماده شود.
3) برش: ناخالصی ها و لایه اکسید را بر روی سطوح انتهایی بخش های لوله جوش داده شده و اتصالات لوله برش دهید تا مطمئن شوید که دو صفحه انتهایی لب به لب صاف، تمیز و عاری از ناخالصی هستند.
4) تراز: وجه های انتهایی دو مقطع لوله جوشی باید کاملاً همراستا باشند هر چه ناهماهنگی کوچکتر باشد بهتر است ناهماهنگی نباید از 10 درصد ضخامت دیواره بیشتر شود در غیر این صورت کیفیت اتصال لب به لب تحت تأثیر قرار می گیرد.


5) حرارت دادن: دمای اتصال لب به لب به طور کلی بین 210 درجه سانتیگراد تا 230 درجه سانتیگراد است. زمان گرم شدن صفحه گرمایش در زمستان و تابستان متفاوت است و طول ذوب هر دو انتها 1mn1~2iTlrn است.
7) پس از آزمایش فشار خط لوله، پس از آزمایش فشار خط لوله در مقیاس بزرگ، باید زمانی که خط لوله با آب پر شده است، انجام شود و خط لوله نباید برای مدت طولانی پس از تخمگذار در حالت خالی باشد.
خواه در حین نصب جوش داده شود یا فلنج شود، ایمن، قابل اعتماد، سریع و راحت است، نیازی به ضد خوردگی ندارد، باعث صرفه جویی در کار و نیروی کار می شود و به طور کامل مزایای “صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست، صرفه جویی و راندمان بالا” را نشان می دهد. استفاده از لوله های پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا.