پوست کندن سیب قرمز در شمال روش غلط خوردن آن است!

بسیاری از باغبانان رویای پرورش سیب قرمز در شمال که آبدار است. با این حال، رشد میوه مستلزم تعهد بلندمدت – از هرس درختان سیب برای ایجاد حالت خوب تا کنترل آفات – برای موفقیت است.

در اینجا نکات تخصصی در مورد رشد، پرورش و برداشت سیب آورده شده است. درختان سیب فقط برای مردمی با هکتارها بر هکتار زمین نیستند.

حتی در یک فضای کوچک، رشد پرچینی از درختان سیب کوتوله یا یک درخت سیب می تواند محصول موفقی به بار آورد. کاشت بهاره در مناطق مرکزی و شمالی توصیه می شود.

کاشت پاییزه نیز می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد، اما فقط در مناطقی که هوای پاییزی و زمستانی معمولاً ملایم‌تر و مرطوب‌تر است.
روش پرورش سیب چگونه است؟
مانند بیشتر میوه‌ها ، سیب زمانی که در آفتاب کامل رشد می‌کند بهترین محصول را دارد، که به معنای شش ساعت یا بیشتر آفتاب مستقیم تابستانی در هر روز است.


بهترین قرار گرفتن در معرض سیب در سمت شمالی خانه، خط درختان یا ارتفاعات به جای جنوب است. این احتمال را کاهش می دهد که چند روز گرم و آفتابی در اواسط زمستان باعث تحریک رشد جدیدی شود که در یخ زدگی بعدی از بین می رود.
درختان سیب به خاکی نیاز دارند که زهکشی خوبی داشته باشد، اما باید بتواند مقداری رطوبت را در خود نگه دارد. خاک سبک تا متوسط ​​بهترین است. درختان میوه در خاک های رسی سنگین مبارزه می کنند. خاک زهکشی ضعیف منجر به بیماری پوسیدگی ریشه می شود.
میوه را در مکانی با گردش هوای خوب بکارید تا برگها پس از باران یا آبیاری سریع خشک شوند (یا درخت در معرض بیماری قارچی برگ قرار گیرد).
مطمئن شوید که درخت را در “جیب یخبندان” که هوای سرد در نواحی کم قرار دارد، نکارید. در صورت امکان، یک مکان بالاتر با لغزش انتخاب کنید تا هوای خنک از درختان خارج شود.
درختان را در نزدیکی مناطق جنگلی یا درختان نکارید.
pH ایده آل خاک 6.0 تا 6.5 است اما محدوده pH از 5.5 تا 7.0 قابل قبول است. قبل از کاشت درخت سیب آزمایش خاک انجام دهید.