چرا گوگرد از واکنش پذیرترین عناصر به شمار می رود؟

گوگرد، همچنین گوگرد، عنصر شیمیایی غیرفلزی متعلق به گروه اکسیژن، یکی از واکنش پذیرترین عناصر، گوگرد خالص یک جامد بی مزه، بی بو و شکننده است که به رنگ زرد کم رنگ، رسانای ضعیف الکتریسیته و نامحلول در آب است.

پودر گوگرد پاستیلی از پر کاربردترین و بهترین انواع کود است که دارای مزایا و نکات مثبت بسیار زیادی می باشد و نسبت به سایر نمونه های آن در بازار مرغوبیت بالاتر و قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

با تمام فلزات به جز طلا و پلاتین واکنش می دهد و سولفید تشکیل می دهد. همچنین ترکیباتی را با چندین عنصر غیرفلزی تشکیل می دهد. سالانه میلیون ها تن گوگرد تولید می شود که بیشتر برای تولید اسید سولفوریک است که به طور گسترده در صنعت استفاده می شود.

گلدان های جوشان گوگرد مذاب را در آتشفشان نیکو در نزدیکی جزایر ماریانا کاوش کنید
کاوش در گلدان های جوشان گوگرد مذاب در آتشفشان نیکو در نزدیکی جزایر ماریانا همه ویدیوهای این مقاله را ببینید ذخایر گوگرد مذاب زیر دریا را که با یک وسیله نقلیه از راه دور در نزدیکی جزایر ماریانا کشف شده است، کاوش کنید.

گوگرد گرانول معدنی درصد پایین تری نسبت به گوگرد های پتروشیمی با پایه گازی گوگرد خالص دارد ولی گوگرد های پتروشیمی درصد گوگرد خالص بسیار بالا و رنگ زرد پر، رنگ دارند.

ذخایر گوگرد مذاب زیردریایی کشف شده با وسیله نقلیه از راه دور در نزدیکی جزایر ماریانا را کاوش کنید. همه ویدیوهای این مقاله را ببینید.
در فراوانی کیهانی، گوگرد در بین عناصر در رتبه نهم قرار دارد و از هر 20000 تا 30000 تنها یک اتم را تشکیل می دهد. گوگرد در حالت ترکیب نشده و همچنین در ترکیب با عناصر دیگر در سنگ‌ها و کانی‌هایی که به طور گسترده پراکنده هستند، وجود دارد، اگرچه در میان اجزای کوچک پوسته زمین طبقه‌بندی می‌شود که نسبت آن بین 0.03 تا 0.06 درصد تخمین زده می‌شود.

بر اساس این یافته ها که شهاب سنگ های خاص حاوی حدود 12 درصد گوگرد هستند، پیشنهاد شده است که لایه های عمیق تر زمین دارای نسبت بسیار بیشتری هستند.

بین تمامی محصولاتی که در حوزه کشاورزی استفاده می گردد، گوگرد مایع کشاورزی و کود سیاه یکی از اساسی ترین آنها بوده که برای تقویت خاک جهت رشد موثر است.

آب دریا حاوی حدود 0.09 درصد گوگرد به شکل سولفات است. در نهشته‌های زیرزمینی گوگرد بسیار خالص که در ساختارهای زمین‌شناسی گنبدی وجود دارد، گمان می‌رود که گوگرد از اثر باکتری‌ها بر روی انیدریت معدنی تشکیل شده باشد که در آن گوگرد با اکسیژن و کلسیم ترکیب می‌شود.تامین گوگرد کشاورزی معدنی و صنعتی با خلوص بالا در بسته بندی های درخواستی و ارسال آن به تمام نقاط تهیه می شود.

رسوبات گوگرد در مناطق آتشفشانی احتمالاً از سولفید هیدروژن گازی تولید شده در زیر سطح زمین سرچشمه گرفته و در اثر واکنش با اکسیژن هوا به گوگرد تبدیل شده است.

  • منابع:
    1. sulfur

  • تبلیغات:
    1. خدمات اینترنتی پروپوزال زیست محیطی
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از سطل در ساخت تانک جنگی