کاشی و سرامیک صادراتی ضدخشی که تا میلیون ها سال تغییری نمی کند

کاشی‌هایی که بیشتر برای ساخت کف‌پوش یا دیوارپوش استفاده می‌شوند، از بهترین کیفیت از سرامیک یا خاک رس، سیلیس و کوارتز ساخته می‌شوند.

کاشی های شیشه ای، کاشی و سرامیک صادراتی هستند که دارای درصد کمی از فضای خالی در سنگ هستند. به دلیل مقاومت در برابر آب و یخ زدگی به عنوان جایگزینی برای کفپوش های گرانیتی و مرمری به ویژه در فضای باز استفاده می شود.

کاشی های شیشه ای مخلوطی از خاک رس، فلدسپات، سیلیس و کوارتز هستند که از پرس هیدرولیک تشکیل شده و سطح شیشه ای را تشکیل می دهند.

چرا کاشی های شیشه ای را انتخاب کنید؟
کاشی های شیشه ای بهترین انتخاب برای هر نوع کف کاری مانند داخل خانه، خارج از منزل یا در مناطق مرطوب هستند . آنها به گونه ای طراحی شده اند که سال ها بدون شکستگی و پوسته شدن به شما خدمت می کنند.

آنها با استفاده از خالص ترین مواد مانند خاک رس، فلدسپات، سیلیس و کوارتز ساخته می شوند و بیشتر با استفاده از پرس کاشی تولید می شوند که منجر به فرآیندهایی مانند پرس هیدرولیک می شود.

کاشی های شیشه ای مقرون به صرفه، نصب آسان و کمتر از 48 ساعت طول می کشد. نگهداری آسان کفپوش اولین انتخاب برای مناطق تجاری و مسکونی است زیرا صاحب خانه نیازی به نگرانی در مورد لکه، افتادن آب یا تغییر رنگ کاشی ندارد.

خواص کاشی شیشه ای
قبل از استفاده از کاشی‌های شیشه‌ای به‌عنوان کف‌پوش خانه، برخی از خواص آن‌ها را باید بدانید: – این کاشی‌ها در مقایسه با سایر انواع کاشی‌ها بادوام و غیر متخلخل هستند.

کاشی های شیشه ای دارای خاصیت جذب آب پایینی هستند که اجازه خیس شدن کف را نمی دهند. – دارای مقاومت بالایی در برابر آب هستند و آن را بهترین انتخاب برای مکان های مرطوب مانند آشپزخانه و حمام می کند.

– کاشی های شیشه ای مقاوم در برابر حرارت هستند و رنگ این کاشی ها به راحتی محو نمی شود – به دلیل تخلخل کم، کاشی های شیشه ای مقاوم در برابر لکه هستند و به راحتی تمیز می شوند.

به دلیل ظرفیت کم جذب آب، کاشی های شیشه ای مقاومت بالایی در برابر سرما دارد و از رشد قارچ یا باکتری جلوگیری می کند.