کلاه حصیری مردانه پر فورش ترین کالای موجود در ایران

آیا در تابستان امسال به دنبال یک کلاه لبه پهن برای خانم ها هستید؟! کلاه حصیری کاغذی ما با گل بزرگ یک محافظ فوق العاده در برابر آفتاب با لبه پهن ۷ اینچی که کمی به سمت پایین است، برای شما فراهم می کند.

این لبه در اطراف لبه بریده شده است تا ظاهری برجسته داشته باشد. تاج کلاه نیز با یک بند کلاه گل بزرگ برای شیک پوشی تزئین شده است.

این کلاه حصیری مردانه یک کلاه عالی با لباس تابستانی شما برای هر موقعیتی است. مطمئن شوید که دیگر رنگ های فوق العاده ما را برای این کلاه تابستانی زیبا نیز پیدا کنید.

همانطور که کلاه های حصیری می توانند شیک باشند، تمیز کردن و مراقبت از آنهااهمیت دارد.

کریستینا داو، مدیر کل تجارت الکترونیک در Hats in the Belfry می گوید: «اگر کلاه حصیری در آب خیس شود، احتمالاً شکل خود را از دست می دهد.

علاوه بر این، روغن‌هایی که حتی در تمیزترین دست‌ها وجود دارند می‌توانند به مرور زمان لبه یا تاج کلاه حصیری را لکه‌دار کنند، بنابراین باید تا حد امکان از دست زدن به کلاه خودداری کنید و زمانی که این کار را انجام می‌دهید، کوچک‌ترین ناحیه ممکن را کنترل کنید.

خوشبختانه، با روش‌های مناسب تمیز کردن، Dove می‌گوید که می‌توانید کلاه حصیری را در بالای سر نگه دارید. او می‌گوید: «هنگامی که به آن می‌رسد، کلاه حصیری به طور قابل توجهی بادوام و مقاوم است.

تا زمانی که محدودیت‌های کلاه را بدانید، به درستی از آن مراقبت کنید و همچنین نحوه تمیز کردن آن را به بهترین نحو انجام دهید، از اینکه کلاه حصیری‌تان تا چه مدت با شما می‌ماند راضی خواهید بود.

از آنجایی که نی به طور طبیعی آب را جذب می کند و مستعد شکستن یا پاره شدن است، داو می گوید تمیز کردن کلاه حصیری با پاک کننده ملایم و ایمن مانند بسیار مهم است.