کمربند مردانه چرم درسا یکی از گران ترین کمرند های ایران است

آویز و کمربند به طور همزمان – آیا می توان آنها را پوشید؟
تعلیق و کمربند مردانه چرم درسا که با هم پوشیده می‌شوند، یکی از مصادیق مد در نظر گرفته می‌شود. بیهوده است که به دنبال چنین ترکیبی حتی در sprezzatura ایتالیایی باشید که به شما امکان می دهد قوانین ظرافت کلاسیک را زیر پا بگذارید.

با این حال، کمربند و بریس‌هایی که همزمان پوشیده می‌شوند به همان اندازه (اگر نه بیشتر!) نادرست هستند مانند شلوارهایی که بیش از حد بلند هستند، چندین بار در پاها می‌شکنند یا یک مربع جیب و کراوات تزئین شده با همان طرح. بنابراین چه زمانی باید بریس ببندید و چه زمانی باید کمربند ببندید؟شلوار باید مناسب باشد، یا تاریخچه مختصری از آویز و کمربند

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم – هدف اصلی آویزها یا کمربند، حمایت از شلوار در ارتفاع مناسب دور کمر است.

بنابراین، هر دو لوازم جانبی معمولاً کاربرد عملی دارند و زیبایی شناسی در اینجا در رتبه دوم قرار دارد. اصولاً همه شلوارهای مردانه باید با کمربند یا آویز پوشیده شوند.

اگر با وجود این اضافه شدن، به پایین بیفتند، احتمالاً تسمه یا آویزها بی کیفیت هستند. در چنین شرایطی هر چقدر هم که شیک به نظر برسند، بهتر است به فکر تغییر آن ها باشید.

در حال حاضر، این کمربندها هستند که در بین مردان محبوبیت بیشتری دارند، اما باید بدانید که در ابتدا چندان نبود. در گذشته، بریس‌ها در لباس‌های مردانه، چه شیک و چه روزمره، که برای کار در نظر گرفته شده بودند، پیروز شدند .

در اینجا تاریخچه مختصری از هر دو لوازم جانبی آورده شده است – بیایید ببینیم چگونه کمربند محبوب امروزی، مهاربندهای غیرقابل تعویض را جایگزین کرد:

• بریس‌ها احتمالاً برای چند صد سال استفاده می‌شوند، اما به شکلی که امروزه می‌شناسیم، در نیمه اول قرن نوزدهم ظاهر شدند – محبوب‌کننده آنها فروشنده لندنی آلبرت تورستون بود.

• از آنجایی که شلوارهای کمر بلند مردانه در آن زمان مد بود ، کمربندها به دلیل فشار بر شکم کاربرد چندانی نداشتند. بنابراین بریس ها تقریباً در همه جا و توسط هر مردی استفاده می شد.